woensdag 26 oktober 2011

hoe gaat het nou met mij

ik heb in een paar dagen tijd alweer wat blogs geschreven, de kreet van de dag, die dagelijks terugkomt, tenminste probeer ik. Uhm mijn onbereikbare liefde, het stuk over Romeo, en een stuk over dat ik die onbereikbare liefde lekker laat voor wat het is, hem ga vergeten etc. (lees het stuk maar),
Nu ga ik proberen een stuk te schrijven over hoe het nou echt met mij gaat. Het gaat met mij eigenlijk heel goed. Ik sta goed in het leven, trek dingen niet al te persoonlijk aan. Maar help mensen wel waar nodig. School gaat ook zo zin gangetje, laatst ehbo toets, helemaal niet zo goed geleerd en toch een 8,6 halen, dat vind ik heel goed! het was het hoogste cijfer van de klas:D, dat geeft een goed gevoel. Verder doe ik altijd nog aan paardrijden, heerlijk op de zaterdag ochtend, een beter begin van de dag bestaat er niet. Tenminste tot nu toe, er zal ooit een dag zijn dat ik wakker wordt naast mn vriend, dat is dan natuurlijk het beste begin van de dag. Maar nu op de zaterdagochtend is dat Paardrijden. Verder werk ik nog steeds bij dolfinarium, laatste werkdag 30 oktober want dan is de winter in zicht en sluit het park. Dan kan ik heerlijk uitgaan, zonder vroeg op te hoeven. Af en toe wel naar stage, ik loop stage bij Delphindoorski, dat is een indoorski baan, een soort rollend tapijt dat onder je door gaat dus zo kan je eindeloos skien. voor meer info daarover: http://www.delphindoorski.nl/ , ik help daar meestal met de kinderfeestjes die komen muurklimmen en sleeen, ja dat kan daar ook:D de meiden die komen zijn stoerder en klimmen meestal helemaal naar boven. De jongens komen heel stoer binnen van: dat doen we ff, maar halverwege willen ze erg graag naar beneden, schijterts...XD, maar goed dat is mijn stage dus. Erg leuk!, Verder op school is het allemaal best wel makkelijk, behalve lesgeven, dat is nog best pittig. Maar daarvoor zit je op school, om te leren, niet waar?!
Een tijdje terug gingen we met school zeilen, dat was echt super leuk. We hadden s middags heel veel wind en gingen toen echt heel scheef. ik mocht sturen en het grote zeil bedienen, iedereen vond het super vet dat we zo schuin gingen, het liefst gingen ze nog schuiner maar dat kon niet. Want we zaten met 6 mensen in het bootje en als we nog schuiner wilde moesten we met zijn alle aan de hoge kant gaan zitten maar dat paste niet, daar was het bootje te klein voor. We hadden valkjes, die slaan heel moeilijk om, das best prettig gevoel. O nog even over school, ik was natuurlijk later begonnen omdat ik intake pas 3 sept. had. maar gelukkig accepteerde iedereen me meteen. Meteen leuk contact met de meiden. En ik had gelukkig niet veel gemist. Van elk vak miste ik 1 les geloof ik. Niet zo heel boeiende dingen dus geeft allemaal niet.  Verder spreek ik nog altijd af met vriendinnen natuurlijk, laatst wezen shoppen:D was echt gezellig, ook weer veel armer door alle dingen die ik had gekocht, maar af en toe mag dat vind ik!,
oke nu wordt ik beetje inspiratie loos, kan wel mijn dag programma gaan vertellen maar das ook zo kansloos. dit was dus weer deze blogg, best kansloze blog maar had zin om dit op te schrijvenXD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten