dinsdag 11 oktober 2011

onbereikbare liefde

Jullie kennen het vast wel, een onbereikbare liefde, ik weet zeker dat iedereen dat wel 1 of meerdere keren in zijn/haar leven heeft.
Ik ben er daar 1 van. Ik vind iemand leuk die al een vriendin heeft, en niet zomaar leuk helaas..nee echt leuk leuk! Met hem zou ik wel een relatie willen!, maarja hij is bezet dus het kan niet. Hij is mijn collega en op het werk lopen we wel een beetje te kloten, op elkaars kont slaan, knuffel geven en dat er dan een hand afzakt van rug naar wat daar beneden zit. Ja ja je kontXD, en dan eerst zeggen o dat ging perongeluk en later: nee dit ging niet per ongeluk. Als dit gebeurt, naja niet perse dit, iets met die persoon voel ik helemaal kriebels van binnen en wil ik hem het liefst knuffelen zo lang als mogelijk, zien na het werk zo vaak mogelijk, maar helaas hij is bezet. En om het nog mooier te maken is zijn vriendin ook een collega. Hebben we mazzel dat ze niet werkt als wij werken, maar toch, het is aardig klote. En dan gaat je onbereikbare liefde in november 3 weken op vakantie, ja nu wordt hij helemaal onbereikbaar.
Ik moet ook nog steeds iets goed maken van wat op de werkvloer gebeurde, iets met patat die uit zijn handen viel door mij ofzow, maar goed, moet het wel goed maken, ik heb wel een idee, en die weet hij maar nu nog de uitvoering...helaas gaat hij na het werk altijd naar zijn vriendin, die komt het dan ophalen dus mijn kans op goedmaken is nog niet geweest. Ja als jullie dit lezen kunnen jullie vast wel bedenken wat ik in gedachte heb voor dat goedmaken :$..............Maar helaas, verlopig heeft hij nog met mijn collega en moet ik het maar bij kloten op de werkvloer houden, al zou ik dolgraag meer willen...en nee niet in de zin van anders of meer kloten maar in de zin van een relatie :$............Echt ik vind dit zo'n klote situatie, ik kan het gewoon niet vergeten, hij verdwijnt niet uit mijn gedachtes, elke keer staat hij weer vooraan, en waarom? Tja geen idee, ik denk dat ze dat liefde noemen, voor mij helaas ONBEREIKBARE LIEFDE!
En om het plaatje nog even mooier te maken, eind oktober sluit dolfinarium en ben ik dus *werkloos* om het maar even zo te zeggen.  seizoens werkloos. En ja dan zie ik hem helemaal niet meer tot maart/april ongeveer. Als hij er volgend seizoen ook nog werkt en ik ook, anders is het praten op msn en af en toe smsen...Tja, ik ga hier goed over nadenken en misschien wel tegen hem zeggen hoe ik over hem denk, maar ja omdat hij een vriendin heeft is dit hel lastig.

1 opmerking: