zondag 14 augustus 2011

my best friend

Oke hier dan mijn eerst blog.

Ik wil graag beginnen over mijn beste vriendin, dat is voor mij namelijk Kylian. 
Ik leerde haar kennen op de manege, we deden allebei mee met de wedstrijd en kwamen zo met elkaar aan de praat. Later op school in de pauzes ging ik bij nieuwe vrienden staan en wie stond er bij: Kylian. Dat was echt zo toeval en zo super leuk! Kylian en ik werden steeds beter bevriend. Gingen samen naar de manege, samen uit..deden dus echt vanalles samen. Bij elkaar slapen en tot midden in de nacht, toch echt wel voor onze leeftijd nu kansloze spelletjes spelen...Maar goh wat hebben wij altijd een lol. 
Totdat er gezeik begon met de groep meiden en later ook met de groep jongens. Die meiden groep was niet mijn schuld, dat was niemands schuld en toch gingen ze Kylian negeren...Ik stond er midden in want ik ging met de groep om maar ook nog steeds met Kylian...Dit was een kut tijd. Maar goed ik had het slim opgelost vond ik: ene pauze de groep, andere pauze bij kylian staan:D en daar leerde ik ook Mathilde kennen:) Zij is ook een super meid! Altijd veel lol en kan ook serieus met haar zijn! kortom: super vriendin erbij.
Maar later ook gezeik met jongen uit jongensgroep, Ik heb toen iets gedaan waar ik nog steeds spijt van heb. Ik heb kylian uitgehoord over die jongen R. en dat later allemaal aan hem vertelt. Dat vond Kylian niet zo leuk en dat snapte ik volkomen. Ik had spijt van wat ik had aangericht en was echt bang haar te verliezen! zo'n goede vriendin geworden in 2 jaar tijd en dat had ik in een paar dagen bijna weg gegooid. Ik voelde een leegte in mn hart, er klopte iets niet. Het moest weer opgevuld. Dus ik praten met Kylian en gelukkig zijn we er uitgekomen:) zijn we nu weer dikke maatjes, beeven we weer heel wat dingen. Delen nog steeds onze passie: Paardrijden;) 
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat ik super blij ben met zo'n vriendin en dat ik haar dus voor geen 100.000 miljoen kwijt wil...<3

En als je dit leest: weet dat ik er 24/7 voor je ben, dat je me altijd kan bereiken, maakt niet uit hoe laat het is. Als je terug van uitgaan bent en ik ben niet mee: sms gerust, je zult altijd een antwoord krijgen, misschien niet direct maar wel de volgende ochtend. Natuurlijk kan je ook bellen(A), ik zal heel slaperig klinken maar ik zal wel opnemen. Gewoon omdat je heel veel voor mij betekent en ik een leven zonder jou niet meer voor kan stellen. Een leven zonder jou is geen leven. 
Dus als je je rot voelt om welke reden dan ook, ik ben er voor je.

2 opmerkingen:

  1. weet dat jullie altijd bij me te recht kunen!
    ik wil jullie beide nooit mee kwijt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thnx:D je kan ook altijd bij mij terecht!!
    wil jou en kylian ook nooit meer kwijt! <3

    BeantwoordenVerwijderen