vrijdag 26 augustus 2011

klote gevoel

Ja hoor het is weer zover, liefde....soms heb ik het gevoel dat ik toch echt eeuwig single blijf..nooit iemand zal vinden die bij me past, die me aanvult, die er voor me is op een speciale manier, waar ik naast wakker kan worden s ochtends, die ik echt vertrouw, iemand waar ik schat tegen kan zeggen, waar ik hou van jou tegen kan zeggen en het dan echt meen...nee als ik het nu bekijk heb ik niet het idee dat mij dat ooit zal overkomen...Want ja...ik vind altijd de jongens leuk die mij niet leuk vinden, ze vinden me allemaal aardig, lief, sommige ook nog wel knap, maar allemaal willen ze alleen vrienden met me zijn, nooit meer, nooit minder. En de reden daarvoor...vraag het hun.
Het enige dat ik weet is dat het mijn zelfvertrouwen verschrikkelijk aantast, elke keer weer afgewezen worden, nee dat doet niet goed aan mn zelfvertrouwen. 
Sowieso ben ik niet heel zeker van mezelf, ik vind iedereen in mn omgeving knapper, aantrekkelijker, leuker..en ja als je dan kijkt..sommige hebben in rijen van 3 jongens achter zich aan lopen die haar allemaal willen, en sommige iets minder maar nog steeds veel aandacht van jongens, En ik ben altijd maar de gene waar ze zo goed mee kunnen praten, gewoon een hele goede vriendin. Die ze niet kwijt willen op die manier. En tja, daar baal ik soms wel eens heel erg van. Want waarom hebben anderen altijd meer geluk? Wat is de grens dat jongens tegen mij zeggen: nee bedankt?? 
Al deze dingen geven mij soms een klote gevoel...en daar kan nou eenmaal niks aan veranderen, tenminste kan zo niks verzinnen. En tuurlijk iedereen die me afwijst zegt: het komt wel goed. echt je vindt wel iemand..Maar ja is dat over een jaar of is dat in het bejaardentehuis? Nu denk ik het laatste, maar we zullen afwachten.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten