maandag 12 september 2011

1e week school en weekend

Ja hoor het leven is weer begonnen, het schoolleven dan, mijn gewone leven is al 18 jaar aan de gang;). Maar goed school....
Ik had 2 september intake en daar moest natuurlijk weer een hoop gebeuren op zo'n dag. veel sporten, ook nog wat theorie en dan vanaf 4 tot half 7 wachten op de uitslag..gelukkig horen dat je aangenomen bent:D:D helemaal blij, anders nu geen school gehad...Ook meteen na het weekend moeten beginnen met school. Gelukkig maandag eerst even uurtje kennismaken met de klas. niet meteen les, scheelt toch weer wat. In de klas zitten we met 6 meiden en 17 jongens ofzo iets. Erg gezellige klas. En ja hoor dinsdag eerste dag school. Wat is dat wennen en anders dan een middelbare school zeg.
En dan na paar dagen heb je ook echt sport gewoon de hele dag:O, tennis, tafeltennis, en volleybal..en volgende dag toch een spierpijn:P, Maar goed een echte Die - hard!!
Maar ik mis middelbare school leventje wel hoor. Hier ben ik helemaal alleen, wel 2 bekende in de klas. En ook wel snel vrienden gemaakt. Meteen ook allerlei verslagen maken. pff wat een werk meteen de 1e week:) Maar dat is even in het ritme komen van schoolwerk aangezien ik vanaf juni niks gedaan heb:P, en dan aardig laat intake dus superlang vakantie had. Maar het verloopt allemaal goed vind ik en ik kom het allemaal wel door;), het nare is dat je dan weekend verjaardag heb en dat niet helemaal verliep zoals ik in gedachte had, dus nu ff baal, verdriet heb, boos ben..minder geconcentreerd bezig ben met school en eigenlijk alleen maar msn in de hoop iemand te spreken die gewon SORRY zegt...helaas nog niet gebeurt..vandaag dus maar wezen hardlopen, alles eruit gelopen:D dat helpt echt super goed. En natuurlijk niet te persoonlijk aantrekken maar ja ik ben iemand die dat standaard wel doet. En ik krop het op. Dus het gaat weer heerlijk, maar toch niet echt..Daarom typ ik nu vanalles van me af, dat scheelt ook, want ik heb geen zin er met iemand over te praten hier thuis. Op msn praat ik er wel met iemand over maar dat is toch anders...Met brok in je keel achter de comp is toch beter dan met brok in je keel naast ouders zitten. Gelukkig had ik zondag caroussel demo en moest ik me daar op concentreren en kon ik even niet aan de verjaardag denken. Scheelt wel iets maar daarna kwam het gewoon weer terug. Maar ik dwaal af want dit hoort eigenlijk over school te gaan...:P tjaa ff de titel aanpassen aangezien ik die 1e week school wilde noemen..nu maar iets erbij:PMaar tja school, heb ik nog niet veel bijzonders beleefd dus valt ook niet zoveel over te vertellen.....tja dan stop ik nu maar met deze blog, de volgende is er als ik weer inspiratie heb om iets te schrijven;)
<3

2 opmerkingen:

  1. ben er voo je lief (L) als je wil praten weet je me te vinden he!en ik weet het zeker het komt wel goed (L)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thnx sgat(L) ik weet je inderdaad te vinden;) komt goed:) ben er ook voor jou hea!!(L)

    BeantwoordenVerwijderen