dinsdag 20 september 2011

best person in live

jullie weten wel als jullie mijn eerste blog hebben gelezen dat Kylian voor mij toch echt de belangrijkste is!
hebben jullie hem niet gelezen dan bij deze:) ze is gewoon echt een super vriendin voor me, bijna als een zus:)

ik had laatst haar verjaardag en dat liep niet zoals gepland( tenminste niet zoals ik in mn hoofd had zitten hoe het zou gaan) en dat heb ik hier op blogsite van me afgeschreven. Ze heeft het gelezen en vond het onterecht, beledigend. dit was echt helemaal niet mijn bedoeling!!

gelukkig bestaat er zoiets als praten en hebben we het uitgepraat:D zijn we weer de oude zoals voor de verjaardag en gaan we op die rit verder:D
hopelijk gebeurt zoiets niet weer, beter gezegd ik laat het niet weer gebeuren want ik wil geen herhaling van dit!

Kyl als je dit leest: het spijt me echt! het was niet mijn bedoeling, hoop dat je me kan vergeven;)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten