maandag 14 november 2011

ehbo examen

okee ik zit al vanaf 11 uur te stressen voor mijn ehbo examen. ik heb om 4 uur examen maar ik space em hard. hoorde al van een aantal dat ze waren gezakt...meerderheid geslaagd maar alsnog. De een vind het makkelijk, de ander moeilijk. Echt ik wil niet, ik wil naar huis, heb het de ene keer koud en dan weer heel warm. Ik geloof dat ze dat zenuwen noemen. Echt vreselijk. Ook nog last van mijn buik. En dan gaan ze in de klas het er nog over hebben wat je waarbij moet doen. Nu space ik hem helemaal... :( En iedereen strest hem helemaal dus al die energie gaat heerlijk het lokaal rond en iedereen maakt elkaar zenuwachtig. De eerste 6 zijn ook al richting westeinde omdat die om half 2 of 2 uur examen hebben. De klas wordt dus ook nog eens heel leeg. Dat maakt het nog erger, die zenuwen van mij....Gelukkig gelooft iedereen in me, dat ik het kan. nu ik zelf nog.....Ik wil zo niet dat examen doen. Ik moet ook gewoon als laatste...Is iedereen al weg en dan moet ik nog examen doen. IK WIL NIET!!, maar ik ben ook gewoon bang dat ik het niet haal, of dat ik helemaal dichtklap als ze zeggen, ik heb dit en dit gedaan wil je me helpen, dat ik niet weet wat ik moet doen....Ze blijken wel te helpen in het begin, dus dat is wel fijn, maar alsnog stress ik hem zoo erg....
naja nu maar weer even andere dingen voor school doen en er niet aan denken. Hopelijk komt alles dan goed.......
groetjes de super stressende blog schrijver.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten